Medobčinski inšpektorat Radovljica, Škofja Loka, Medvode in Naklo – nov organ skupne občinske uprave od 1. 1. 2022
Z začetkom novega leta se obetajo spremembe na področju medobčinskega inšpektorata in redarstva. Občine Radovljica, Škofja Loka, Medvode in Naklo ustanavljajo nov organ skupne občinske uprave.
Na podlagi skupnega interesa so občinski sveti vseh štirih občin sprejeli odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave, ki bo začel delovati 1. januarja 2022. S tem se območje delovanja dosedanjega medobčinskega inšpektorata in redarstva širi še na območje občin Škofja Loka in Medvode.
Občine ustanoviteljice se v tej obliki združujejo za izvajanje nalog inšpektorata in redarstva z možnostjo kasnejšega dodajanja novih skupnih nalog. Pri izvajanju upravnih nalog nastopa organ skupne občinske uprave kot organ tiste občine, v katere krajevno pristojnost zadeva spada. Občine tako s sodelovanjem združujejo in optimizirajo kadrovske, finančne in organizacijske vire. Skupne občinske uprave spodbuja tudi zakonodaja, saj Republika Slovenija dodatno sofinancira izvajanje nalog, ki jih občine organizirajo na ta način.
Občine Radovljica, Škofja Loka, Medvode in Naklo imajo skupaj 63.580 prebivalcev, 370,5 km2 površine in 817,05 km lokalnih cest. Občini Radovljica in Naklo sta imeli že od leta 2017 občinski inšpektorat in redarstvo organizirana kot skupno občinsko upravo s sedežem v Radovljici. Občini Medvode in Škofja Loka pa sta imeli izvajanje nalog doslej organizirano v okviru svojih občinskih uprav.
Tudi sedež novega organa skupne občinske uprave bo v Radovljici v prostorih občine na Gorenjski cesti 19. Njegova osnovna naloga je preventivno delovanje in pomoč občanom in ne izdajanje glob in kazni. Lokalni predpisi določajo pravila skupnosti občanov in omogočajo kakovostno sobivanje v občini. Z upoštevanjem cestno prometnih predpisov in drugih pravil pa se lahko izognemo neprijetnim sporočilom redarjev in inšpektorjev.