Medobčinski inšpektorat in redarstvo
MEDOBČINSKI INŠPEKTORAT IN REDARSTVO OBČIN RADOVLJICA, ŠKOFJA LOKA, MEDVODE IN NAKLO
Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Radovljica, Škofja Loka, Medvode in Naklo (MIR) je organ skupne občinske uprave (Odlok o ustanovitvi organa skupne občinske uprave Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Radovljica, Škofja Loka, Medvode in Naklo, DN UO, št. 285/21). Določen je kot prekrškovni organ občine in opravlja upravne naloge izvajanja inšpekcijskega nadzorstva in občinskega redarstva na področjih, ki jih urejajo predpisi občine, in na področjih, za katera so pooblaščeni z zakonom.
Sedež
MIR občin Radovljica, Škofja Loka, Medvode in Naklo
Gorenjska c. 19, 4240 Radovljica
Tel. št.: 04 537 23 00, 04 537 23 48
Faks: 04 531 46 84
E-naslov: inspektorat@radovljica.si
Enota Škofja Loka
Poljanska cesta 2, 4220 Škofja Loka
- Občinska inšpekcija - tel. št.: 04 511 23 69
- Redarstvo - tel. št.: 04 511 23 64
Uradne ure in poslovni čas
Uradne ure na sedežu organa so na lokaciji Radovljica, Gorenjska cesta 19:
- vsako sredo od 14.00 do 15.00.
Uradne ure na lokaciji Škofja Loka, UE Škofja Loka, Poljanska cesta 2:
- vsako sredo od 14.00 do 15.00.
Uradne ure na lokaciji Medvode, Občina Medvode, Cesta komandanta Staneta 12:
- vsako prvo sredo v mesecu od 14.00 do 15.00.
Po telefonu so uradne ure v poslovnem času:
- ponedeljek, torek in četrtek od 8.00 do 15.00,
- sreda od 8.00 do 17.00,
- petek od 8.00 do 13.00.
Ob trenutnih epidemioloških razmerah in veljavnih ukrepih se uradne ure zagotavljajo po telefonu in elektronskih medijih.
Seznam javnih uslužbencev – uradnih oseb
SEZNAM URADNIH OSEB s pooblastili za vodenje upravnih postopkov
Lokacija: sedež MIR, Gorenjska cesta 19, 4240 Radovljica:
Uradni e-naslov: inspektorat@radovljica.si
TOMAŽ DOLAR - VODJA SKUPNE UPRAVE (občinski inšpektor)
T: (04) 537 23 44
E: tomaz.dolar@radovljica.si
PETRA DABIČ - občinska inšpektorica
T: (04) 537 23 44
E: petra.dabic@radovljica.si
Lokacija: enota MIR, Poljanska cesta 2, 4220 Škofja Loka:
JURE BIZJAK - občinski inšpektor
T: (04) 511 23 69
E: jure.bizjak@skofjaloka.si
ALEŠ KARBA - občinski inšpektor
T: (04) 511 23 69
E: ales.karba@skofjaloka.si
SEZNAM URADNIH OSEB (medobčinski redarji)
Lokacija: sedež MIR, Gorenjska cesta 19, 4240 Radovljica:
BOGDAN BITENC - višji občinski redar
T: (04) 537 23 48
E: bogdan.bitenc@radovljica.si
NINA HLEBANJA - višja občinska redarka
T: (04) 537 23 48
E: nina.hlebanja@radovljica.si
TOMAŽ KLEMENČIČ - občinski redar
T: (04) 537 23 48
E: tomaz.klemencic@radovljica.si
CIRIL TOMŠE - občinski redar
T: (04) 537 23 48
E: ciril.tomse@radovljica.si
Lokacija: enota MIR, Poljanska cesta 2, 4220 Škofja Loka:
PREDRAG VASIĆ - vodja skupine I
T: (04) 511 23 64
E: predrag.vasic@skofjaloka.si
FRANC CEGNAR - občinski redar
T: (04) 511 23 65
E: franc.cegnar@skofjaloka.si
JANEZ KNEZ - občinski redar
T: (04) 511 23 65
E: janez.knez@skofjaloka.si
ROK PIRŠ - občinski redar
T: (04) 511 23 65
E: rok.pirs@skofjaloka.si
MIODRAG KREJIĆ - občinski redar
T: (04) 511 23 65
E: miodrag.krejic@skofjaloka.si
Naloge in delovna področja
Skupna uprava opravlja upravne, prekrškovne in druge strokovne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic, in sicer:
- medobčinska inšpekcija: naloge občinske inšpekcije,
- medobčinsko redarstvo: naloge občinskega redarstva.
Svoje naloge opravlja skupna uprava v skladu z zakoni, s podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic.
MEDOBČINSKA INŠPEKCIJA
Občinski inšpektor opravlja inšpekcijski nadzor nad izvajanjem občinskih predpisov in drugih aktov, s katerimi občina ureja zadeve iz svoje pristojnosti zlasti na področju komunalnega urejanja, zunanjega videza občine, varstva okolja, javnega reda in miru in nadzorstva mirujočega prometa.
Občinski inšpektor lahko poleg nadzora nad izvajanjem občinskih predpisov, skladno s pridobljenimi pooblastili, opravlja tudi nadzorstvo nad izvajanjem posameznih določb zakonov.
Naloge inšpekcijskega nadzora opravlja kot uradna oseba s posebnimi pooblastili in odgovornostmi občinski inšpektor skladno z zakonom, s katerim je urejen inšpekcijski nadzor. Pri opravljanju inšpekcijskega nadzora ima občinski inšpektor vsa pooblastila, pravice in dolžnosti po zakonu o inšpekcijskem nadzoru. Pri opravljanju nadzora ima inšpektor pravico pregledovati objekte in naprave ter dokumentacijo, zaslišati stranke in priče v upravnem postopku, pridobiti podatke, s katerimi lahko ugotovijo istovetnost oseb, ter opraviti druga dejanja, ki so skladna z Zakonom o inšpekcijskem nadzoru.
Občinski inšpektor opravlja naloge s področij:
- vodenje postopka pred izdajo odločb in sklepov v inšpekcijskih zadevah;
- vodenje postopkov in izrekanje ukrepov v skladu z Zakonom o inšpekcijskem nadzoru, Zakonom o splošnem upravnem postopku in drugimi predpisi;
- vodenje postopkov in izvajanje ukrepov v skladu z Zakonom o prekrških;
- opravljanje inšpekcijskih pregledov/nadzorstva in sestavljanje zapisnikov o opravljenem inšpekcijskem nadzorstvu;
- izvrševanje nadzora nad izvajanjem občinskih predpisov, s katerimi ureja občina zadeve iz izvirne pristojnosti, zlasti na področju komunalnega urejanja, zunanjega videza občine, varstva okolja in javnega reda ter miru;
- odrejanje ukrepov za odpravo nepravilnosti in pomanjkljivosti v roku, ki ga inšpektor sam določi;
- obveščanje pristojnih organov v primeru, ko reševanje posamezne zadeve ne sodi v njegovo pristojnost in predlaganje sprejema ukrepov;
- izrekanje opozoril in predlaganje uvedbe postopka o prekršku oziroma v skladu z zakonom izrekanje mandatne kazni;
- prijavljanje kaznivih dejanj in vlaganje kazenskih ovadb za kazniva dejanja;
- nudenje pravne in strokovne pomoči;
- samostojno izdelava poročil in informacij o stanju na področju dela inšpekcijskega organa in
- vodenje predpisanih in internih evidenc s področja nadzora inšpekcijskega organa.
MEDOBČINSKO REDARSTVO
Občinsko redarstvo v okviru in skladno z zakoni ali občinskimi predpisi občine, ki določajo delovno področje in naloge občinskega redarstva, in Občinskim programom varnosti skrbi za javno varnost na območju občine skladno z Zakonom o občinskem redarstvu.
V okviru in v skladu z Zakonom o občinskem redarstvu, drugimi zakoni in občinskimi predpisi ter Občinskim programom varnosti občinski redar skrbi za javno varnost na območju občine in je pristojen:
- nadzorovati varen in neoviran cestni promet v naseljih,
- varovati ceste in okolje v naseljih in občinske ceste zunaj naselij,
- skrbeti za varnost na občinskih javnih poteh, rekreacijskih in drugih površinah,
- varovati javno premoženje, naravno in kulturno dediščino ter
- izvajati druge naloge, za katere ga pooblašča zakon ali občinski predpis.
Obrazec za prijavo kršitve se nahaja spodaj.