Novo spletno mesto in TIC Turizma Radovljica
Turizem Radovljica je danes predstavil dve pomembni pridobitvi ob poletni turistični sezoni: turistični spletni portal občine in nov turistično informacijski center v Mrakovi hiši na Linhartovem trgu v Radovljici.
Za razvoj in promocijo turizma v občini, ki je po številu nočitev na 4. mestu med gorenjskimi občinami, je velikega pomena sodobno in celostno zasnovano spletno mesto, ki je zasnovo in vsebine dobivalo štiri mesece. Na portalu http://www.radolca.si je predstavljena celotna ponudba, zanimiva za turiste: naravne in kulturne znamenitosti, kulinarična in nastanitvena ponudba, možnosti za rekreacijo, šport in zabavo, ter seveda prireditve in v bodoče tudi turistični produkti Turizma Radovljica.Spletna stran bo zaradi aktualnih in svežih vsebin ter koledarja prireditev zanimiva tudi za domačine, saj bodo na njej lahko našli vse potrebne informacije o dogodkih na celotnem območju občine.Trenutno je spletna stran na voljo v slovenskem jeziku, angleška različica pa je v pripravi.Tehnično podporo spletne strani je izdelalo podjetje 4web, oblikovanje in zasnova Memo Institut, vsebine pa je pripravil Turizem Radovljica.Druga pomembna pridobitev je nov Turistično informacijski center (TIC), ki je od 7. junija odprt v pritličju Mrakove hiše v Radovljici in je nadomestil dosedanjega. Danes sta ga odpral župan Ciril Globočnik in direktorica Turizma Radovljica Nataša Mikelj. Za obnovo in dodatno opremo je občina zagotovila 6 tisoč evrov.
TIC želi postati osrednja točka za obiskovalce Radovljice, saj bodo ti na enem mestu pridobili vse informacije o nastanitvah, prireditvah, znamenitostih občine Radovljica in tudi njene okolice in Slovenije.V TICu bo tudi trgovinica s spominki. Naprodaj bo linija izdelkov lastne blagovne znamke Turizma Radovljica, med katerimi je informirana steklenička Flaška, majice in medeni izdelki. Ob njih bodo prodajali izdelke, reprezentativne za kraje občine Radovljica (kovani izdelki iz Krope, lectova srca, Avsenikove zgoščenke, panjske končnice), pa tudi tradicionalne izdelke iz drugih delov Slovenije.Med promocijskimi gradivi Občine Radovljica je tudi nova trganka Radol'ca pristno sladka, ki je izšla meseca maja. Obiskovalcu nudi prvo informacijo o možnih ogledih in aktivnostih na območju Radol'ce. Trganka je v slovenskem in angleškem jeziku in bo na voljo brezplačno tudi pri vseh ponudnikih nastanitev v občini, na turistično-informacijskih centrih v okolici, ob sejemskih predstavitvah in podobno.Turizem Radovljica bo v kratkem oblikoval tudi uradne turistične produkte.
Z njimi bodo povezali turistično ponudbo občine, obiskovalcem pa na inovativen in zanimiv način z izleti po občini razkazali vse njene lepote in zanimivosti.Nataša Mikelj, direktorica Turizma Radovljica