Pozor(!)ni za okolje 2015/2016
Z novim šolskim letom se je začela že šesta okoljevarstvena kampanja Pozor(!)ni za okolje, namenjena ozaveščanju o problematiki ogljičnega odtisa V njej sodeluje 34 slovenskih srednjih šol in 28 partnerskih organizacij. Med sodelujočimi in partnerji so tudi Ekonomska gimnazija in srednja šola Radovljica, Srednja gostinska in turistična šola Radovljica, Občina Radovljica ter Komunala Radovljica.
Kampanja Pozor(!)ni za okolje prerašča v gibanje dijakov za zmanjševanje ogljičnega odtisa. Osrednjo aktivnost za dijake predstavlja tekmovanje v pripravi kratkih filmov. Z njihovo pomočjo bodo dijaki s sodelujočih šol poskušali predstavili svoja okoljevarstvena prizadevanja. Hkrati bodo šole svoje dobre prakse zniževanja ogljičnega odtisa predstavile v zborniku, ki bo izšel ob zaključku letošnje kampanje, spomladi 2016.
Da so slovenski dijaki iz leta v leto bolj okoljsko ozaveščeni, potrjuje naraščajoči delež tistih srednješolcev, ki odpadke ločujejo in se zavedajo problematike odgovornega ravnanja z okoljem. To je izsledek raziskave, ki jo je na sodelujočih šolah za namen kampanje Pozor(!)ni za okolje, katere pobudnik je družba Goodyear Dunlop Sava Tires, izvedla Fakulteta za organizacijske vede iz Kranja. Med drugim kar 75 odstotkov dijakov vodo zapira med ščetkanjem zob, več kot polovica (58%) vprašanih pa ugaša luči in izklaplja električne naprave, ko zapusti prostor. Kar 79 odstotkov dijakov meni, da je ločeno zbiranje odpadkov nujno potrebno in koristno.
Celotna infografika raziskave je dostopna na spletnem mestu kampanje Pozor(!)ni za okolje, kjer so objavljene tudi podrobnosti o tem projektu. Gibanju za zmanjševanje ogljičnega odtisa pa se lahko vsakdo pridruži na Facebook strani: http://www.facebook.com/pozorni.za.okolje.