Zaradi nadgradnje popolna zapora železniške proge med Kranjem in Jesenicami
Direkcija za infrastrukturo obvešča, da je v okviru projekta nadgradnje železniške proge Ljubljana–Kranj–Jesenice–državna meja uvedena popolna zapora železniške proge na odseku med Kranjem in Jesenicami, ki bo trajala do 2. junija 2021. V času popolne zapore bo izvedena glavnina del v okviru nadgradnje železniških odsekov Podnart–Lesce Bled in Kranj–Podnart.
Za prevoz potnikov je v času popolne zapore organiziran nadomestni avtobusni prevoz.
Nadgradnja železniškega odseka Podnart–Lesce Bled, ki jo izvaja izvajalec Riko, d. o. o., v pogodbeni vrednosti 46,89 milijona evrov obsega:
- nadgradnjo 10,69 kilometra železniške proge v skladu z evropskimi standardi,
- zamenjavo zgornjega ustroja proge in sanacijo spodnjega ustroja proge,
- obnovo peronske infrastrukture na železniških postajališčih Otoče, Globoko in Radovljica,
- sanacijo predora Globoko in predora Radovljica,
- zamenjavo voznih vodov in nosilnih konstrukcij,
- sanacijo dotrajanih prepustov in premostitvenih objektov,
- ukinitev dveh nivojskih prehodov z izvedbo povezovalnih cest na območju krajev Podnart in Zaloše,
- gradnjo novega podvoza na območju kraja Zaloše,
- novogradnjo nadvoza nad železniško progo v območju železniškega postajališča Radovljica,
- gradnjo novega podhoda v km 615+465 na območju Radovljice in
- izvedbo protihrupnih ukrepov.
Nadgradnja železniškega odseka Kranj–Podnart, ki jo izvaja konzorcij podjetij CGP, d. d., SŽ-ŽGP Ljubljana, d. d., GH Holding d. o. o., Riko, d. o. o. in Gorenjska gradbena družba d. d., v pogodbeni vrednosti 48,92 milijona evrov obsega:
- nadgradnjo 11,69 kilometra železniške proge v skladu z evropskimi standardi,
- zamenjavo zgornjega ustroja proge in sanacijo spodnjega ustroja proge,
- zamenjavo vozne mreže,
- sanacijo podpornih in opornih zidov ter izvedbo dodatne zaščite brežin z gabioni na območju reke Save,
- sanacijo dotrajanih prepustov in premostitvenih objektov,
- ukinitev nivojskega prehoda in gradnjo novega podvoza Ovsiše pred postajo Podnart,
- izvedbo protihrupnih ukrepov in
- nadgradnjo elektro-napajalne postaje Kranj.
Rok za dokončanje vseh pogodbenih obveznosti v okviru nadgradnje železniških odsekov Podnart–Lesce Bled in Kranj–Podnart je 20 mesecev od uvedbe izvajalcev v delo.
Virtualni prikaz po prenovljeni progi od Podnarta do Žirovnice