Rekonstrukcija Železniške ulice v Lescah v polnem teku
Občina Radovljica v letošnjem letu obnavlja cestni odsek Železniške ulice in Rožne doline v Lescah med železniško postajo Lesce in uvozom h Gorenjki v dolžini 560 metrov. Gorenjska gradbena družba d.d. gradbena dela izvaja ob popolni zapori ceste. Končana bodo do konca oktobra; preplastitev cestišča je predvidena v septembru.
Rekonstrukcija obsega ureditev ceste v širini 6 metrov z obojestranskim pomožnim kolesarskim pasom v širini 1,25 metra, izvennivojskim pločnikom v širini 1,6 metra, ureditvijo meteorne in fekalne kanalizacije, obnovo vodovoda ter ureditvijo javne razsvetljave. Za izvedbo projekta je potrebno tudi sodelovanje Ministrstva za infrastrukturo, ki bodo porušile prizidek objekta Rožna dolina 2, ki sega v območje načrtovane razširjene ceste.
Vrednost investicije znaša 680 tisoč evrov in je sofinancirana s sredstvi Evropskega sklada za regionalni razvoj v sklopu projekta ureditve kolesarskih povezav Radovljice z zalednimi naselji. V okviru prve faze tega projekta je bila v lanskem letu zgrajena kolesarska povezava ob regionalni cesti med Radovljico in Lescami.
V pripravi tudi državni projekt nadgradnje železniških postaj v Lescah in Podnartu
V letošnjem letu zaključenemu projektu obnove železniške proge Kranj – Jesenice z vso pripadajočo infrastrukturo in železniškimi postajališči (v radovljiški občini v Otočah, Globokem in Radovljici) sledi še nadgradnja železniških postaj Podnart in Lesce-Bled. Ministrstvo za infrastrukturo je z aktivnostmi začelo konec lanskega leta. Načrtovana je ureditev peronov, skladno z zahtevami, ki veljajo za mednarodni potniški promet, umestitev izven nivojskih dostopov do peronov, ureditev postajnih objektov, kolesarnic in parkirišč P&R. Za izboljšanje prometne varnosti na območju železniške postaje v Lescah je predvideno tudi izven nivojsko križanje za motorna vozila, kolesarje in pešce.
V pripravi je projektna naloga za izdelavo projektne dokumentacije za izvedbo nadgradnje postaj, v okviru katere bo določen obseg del glede na danosti zemljišč, umeščanja potrebnih tirov in peronov ter predvsem preveritev najprimernejše tehnične rešitve umestitve izven nivojskega podvoza, ki bo nadomestil nivojski prehod na Alpski cesti v Lescah. Zaključek projekta je predviden do konca leta 2024.
Projekt ureditve kolesarskih povezav Radovljice z zalednimi naselji sofinancirata Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Projekt se izvaja okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020; četrta prednostna os ”Trajnostna raba in proizvodnja energije in pametna omrežja”, tematski cilj 4 “Podpora prehodu na nizkoogljično gospodarstvo v vseh sektorjih”, Prednostna naložba 4.4. “Spodbujanje nizkoogljičnih strategij za vse vrste območij, zlasti za urbana območja, vključno s spodbujanjem trajnostne multimodalne urbane mobilnosti in ustreznimi omilitvenimi prilagoditvenimi ukrepi.